maklérsky poistný softvér Insurance Contract Manager
poisťovací makléri | finanční poradcovia | sprostredkovatelia poistenia | poisťovací agenti | MLM
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
21.07.2016

Prílohy ku klientovi

  • možnosť pridať prílohy ku klientovi
    • napr. oskenované doklady, potrebné dokumenty
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
30.06.2016

Obstarávacia cena pri úverovom a lízingovom produkte

  • možnosť evidencie obstarávacej ceny na zmluve s úverovým / lízingovým produktom
    • výpočet provízneho základu z obstarávacej ceny
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
30.06.2016

Evidencia úverových a lízingových produktov

  • evidencia úverových a lízingových zmlúv s prispôsobeným formulárom
    • špeciálne polia - výška úveru, provízny základ
    • predvolená frekvencia provízie - jednorazovo
  • voľba typu produktu
    • typ poistenie
    • typ úver
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
11.05.2016

Doplňujúce stĺpce o poistníkovi v evidencii zmlúv

  • doplňujúce filtrovanie v evidencii zmlúv podľa Poistníka
    • Poistník - ulica
    • Poistník - PSČ
    • Poistník - mesto
    • Poistník - e-mail
    • Poistník - telefón
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
28.04.2016

Prístup do B2B portálu ČSOB Poisťovne

  • plnohodnotný priamy prístup do B2B portálu
    • PZP, CASCO
    • DOMOS
    • TRAVEL, TRAVEL 365
    • Poistenie vodiča
    • Storná
  • aktuálne informácie priamo z poisťovne
    • vždy aktuálne sadzby spravované priamo poisťovňou
    • zmluvné dokumenty k jednotlivým druhom poistenia na stiahnutie
    • prehľad prebiehajúcich akcií
    • informácie o produktových novinkách a zmenách
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
07.04.2016

Špeciálne oprávnenia klienta na prístup k svojim PU

  • definovanie práv pre používateľov s priradeným klientom
    • oprávnenia vidieť / upraviť / zmazať záznamy v rozšírenej evidencii poistných udalostí
      • t.j. napr. prihlásený klient uvidí len „svoje poistné udalosti“
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
06.04.2016

Export rozšírenej evidencie poistných udalostí do CSV

  • možnosť exportovať do CSV rozšírenú evidenciu poistných udalostí
    • napr. poistné udalosti vyfiltrované dostupnými filtrovacími kritériami
    • export inej evidencie – dohodou
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
04.04.2016

Rozšírená evidencia poistných udalostí - príčiny vzniku

  • samostatná evidencia rôznych príčin vzniku PU
    • krádež
    • lom stroja
    • povodeň
    • požiar
    • stret so zverou
    • vandalizmus a pod.
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
04.04.2016

Rozšírená evidencia poistných udalostí

  • rozšírenie základnej evidencie informácií o poistných udalostiach (PU)
    • vlastná špecifikácia konkrétneho predmetu poistenia
    • voľba príčiny a vlastný popis vzniku PU
    • informácie o výške škody a spoluúčasti
    • zoznam dokladov a dokumentov potrebných na predloženie k PU
      • prispôsobenie zoznamu podľa vybraného druhu predmetu poistenia
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
23.03.2016

Stornofond - storno model 2

  • poradie stornovania podľa štandardného storno modelu 1:
    • najskôr z kladných splátok na danej výplate,
    • zvyšok zo SF danej zmluvy,
    • zvyšok zo SF ostatných zmlúv,
    • zvyšok sa vyplatí ako záporná odmena
  • úprava stornovania podľa storno modelu 2:
    • najskôr zo SF danej zmluvy,
    • zvyšok z kladných splátok na danej výplate,
    • zvyšok zo SF ostatných zmlúv,
    • zvyšok sa vyplatí ako záporná odmena
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
16.02.2016

Stornofond - rôzny odvod za prvý a následné roky

  • rôzna výška prvoročného a následného odvodu do SF
    • na konkrétnych produktoch
    • pri využívaní výnimky odvodu do SF na konkrétnej zmluve
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
28.01.2016

Prílohy zmlúv s vlastnými poznámkami

  • špeciálne samostatné prílohy na vlastné poznámky makléra
    • nezobrazujú sa klientovi v Klientskej zóne v rámci jeho zmlúv
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
15.12.2015

Kód splátky životného poistenia vo výplate

  • zobrazenie kódu pripoistenia pri splátkach životného poistenia
    • zlepší prehľadnosť udelených odmien za pripoistenia vo výplate
    • potrebné nastavenie: vyplenený Kód splátky v Type importu
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
05.11.2015

Prenos zostatkov na účte obchodníka

  • rozšírené možnosti vedenia účtov obchodníkov
    • prenos záporných / kladných zostatkov na účte do ďalšieho obdobia
      • nevyplatí sa záporná odmena (napr. z dôvodu storna)
      • nevyplatí sa kladná odmena (napr. pri zadržiavaní odmeny)
      • započítanie voči internému účtu obchodníka
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
28.10.2015

Zostava Vyúčtovanie odmien obchodníkov

  • prehľad odmien obchodníkov za jednotlivé splátky
    • prvoročné a následné odmeny
    • naplnenie a rozpustenie stornofondu
  • prehľad stavu stornofondu obchodníka vo zvolenom období
    • stav stornofondu na začiatku a na konci obdobia
    • celkové prírastky a úbytky na stornofonde
  • prehľad stavu interného účtu obchodníka
    • zápočet voči internému účtu
    • aktuálny zostatok na internom účte
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
23.09.2015

Štatistiky produkcie interaktívnou formou

  • grafické zobrazenie produkcie spoločnosti
    • interaktívne štatistiky vo forme grafov
    • objem uzatvoreného poistného
    • výška pridelenej provízie
    • počet uzatvorených zmlúv
  • filtrovanie v rámci všetkých informácií
    • voľba sledovaného obdobia
    • produkty vybranej skupiny produktov
    • produkty jednotlivých poisťovní
  • trendy vývoja
    • objem ročného poistného
    • výška provízie
    • počet klientov
    • percento stornovanosti zmlúv
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
27.08.2015

Prepočítanie PZP cez Online kalkulačku

  • prepočítavanie PZP cez Online kalkulačku
    • prepočítava sa ku dňu výročia zmluvy
    • prepočet je dostupný v zmysle povoleného obdobia (napr. povolené dátumy uzatvorenia v kalkulačke)
    • zohľadňuje sa pôvodná frekvencia platenia
    • hromadné dopočítanie poistného na vybraných zmluvách (už vypočítané sa neprepočíta)
    • individuálne prepočítanie na konkrétnej zmluve (už vypočítané sa prepočíta)
  • farebné odlíšenie vypočítaného poistného
    • zelené – nižšie poistné ako pôvodné
    • čierne – rovnaká výška poistného ako pôvodné
    • červené – vyššie poistné ako pôvodné
  • rôzny počet ponúk poistného pre jednu zmluvu
    • 2 ponuky – štandardný prípad
      • najnižšia vypočítaná ponuka
      • ponuka pre rovnaký produkt ako je pôvodný
    • 1 ponuka
      • najnižšia ponuka je zároveň aj ponukou pre pôvodný produkt, resp.
      • zobrazí sa najnižšia ponuka, ale ponuka pre pôvodný produkt nie je k dispozícii
    • žiadna ponuka
      • zmluva neobsahuje všetky potrebné informácie na výpočet (napr. chýbajúce vozidlo a pod.)
      • výročie zmluvy je mimo povoleného obdobia na výpočet
    • ponuka so sumou 0,00
      • ponuka, nie je k dispozícii vo zvolenej frekvencii platenia (napr. nie je možné poistiť polročne a pod.)
      • po nadídení myšou sa zobrazí Ročné poistné pri ročnej frekvencii
  • dĺžka zobrazenia ponuky
    • nové poistné sa zobrazuje do polnoci daného dňa, následne sa „vynuluje“
    • každý používateľ vidí / prepočítava svoje ponuky, nezávisle od ostatných používateľov
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
07.08.2015

Zostava Prehľad skóre (bodov)

  • celkový prehľad skóre (bodov / jednotiek) obchodníka
    • rozpis získaných bodov po jednotlivých zmluvách
    • aktuálna pozícia obchodníka
    • najbližšia vyššia pozícia na povýšenie
    • celková aktuálna výška bodov
    • zostávajúci počet bodov potrebných na povýšenie
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
23.07.2015

Vyhodnocovanie bodov

  • prepočítanie produkčných dát (bodov / jednotiek)
    • prepočítanie aktuálneho stavu produkcie k zvolenému dátumu
      • celková produkcia
      • vlastná produkcia (ak sa sleduje)
  • aktualizácia pozícií obchodníkov
    • ​kontrola splnenia podmienok na povýšenie / udržanie pozície
      • vyhodnotenie podľa aktuálneho stavu bodov
    • návrh na zmenu pozície - povýšenie / strata pozície (poníženie)
      • manuálne (ne)akceptovanie návrhu
      • udržanie Minimálnej garantovanej pozície (ak sa používa)
  • pridelenie bonusov za produkciu
    • kontrola splnenia podmienok na pridelenie / odobratie bonusov​
    • pridelenie / odobratie individuálnych bonusov
    • vyplatenie / strhnutie z výplaty
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
07.07.2015

Garantovaná pozícia obchodníka pre bodové vyplácanie

  • nastavenie minimálnej garantovanej pozície pre obchodníka
    • individuálne nastavenie pre každého obchodníka
    • dátum platnosti, do kedy je pozícia garantovaná
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
06.07.2015

Vlastné body obchodníka za produkciu

  • nastavenie minimálneho počtu vlastných bodov (jednotiek) obchodníka
    • na získanie pozície
    • na udržanie si pozície
  • ​individuálne nastavenie pre jednotlivé pozície obchodníkov
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
01.07.2015

Celkové body obchodníka za produkciu

  • nastavenie minimálneho celkového počtu bodov (jednotiek) obchodníka
    • na získanie pozície
    • na udržanie si pozície
  • celkový počet bodov obchodníka zahŕňa
    • celkový počet bodov v rámci podriadenej skupiny obchodníka
    • celkový počet vlastných bodov obchodníka (ak sú sledované)
  • ​individuálne nastavenie pre jednotlivé pozície obchodníkov
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
19.06.2015

Koeficient prideľovania bodov za produkciu

  • individuálne nastavenie koeficientov produkčného skóre na produktoch
    • predstavuje pomer medzi ročným poistným a počtom prideľovaných bodov
    • umožňuje ohodnotiť vybrané produkty vyšším / nižším počtom bodov
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
18.06.2015

Hodnota bodu pre pozíciu obchodníka

  • nastavenie peňažnej hodnoty bodu (jednotky) v rámci bodového systému
    • individuálne nastavenie pre jednotlivé pozície obchodníkov
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
16.06.2015

Pozície obchodníkov

  • evidencia jednotlivých pozícií obchodníkov v rámci bodového systému
  • pridelenie pozícií jednotlivým obchodníkom
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
16.06.2015

Spôsob vyplácania odmien - body a pozícia obchodníka

  • voľba spôsobu vyplácania odmien na zmluve
    • vyplácanie na základe bodov a pozície obchodníka
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
29.05.2015

Doplnenie Vstupného veku do formuláru podľa údajov Klienta

  • doplnenie Vstupného veku na formulári produktu životného poistenia
    • automatické doplnenie podľa veku Klienta (Poistníka)
    • ak sa eviduje Poistník, aj Poistený - doplní sa vek Poisteného
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
24.04.2015

Stornofond - prehľad zostatkov a pohybov

  • podrobný prehľad stornofondu obchodníka (štatistika)
    • celkový zostatok na stornofonde
    • zostatky na stornofonde - rozdelené po konkrétnych zmluvách
    • história pohybov na stornofonde
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
15.04.2015

Stornofond - výnimka na zmluve

  • individuálne nastavenie odvodu do SF (výnimky) na konkrétnej zmluve
    • odlišné podmienky tvorby SF zmluvy od štandarných podmienok na produkte
      • prvoročné percento odvodu do SF
      • následné percento odvodu do SF
    • nevytváranie SF na konkrétnej zmluve
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
30.03.2015

Pregenerovanie očakávaných splátok

  • pregenerovanie napr. na životnej zmluve, z dôvodu doplnenia nových / chýbajúcich províznych podmienok
  • pregenerovanie splátky na jednej zmluve
    • samostatné tlačidlo pre každú zmluvu
      • Upozornenie: či sa majú splátky danej zmluvy pregenerovať [áno / nie]
      • pregenerovaním sa obnovia splátky danej zmluvy
      • pregenerujú sa všetky "posledné" očakávané splátky, na ktoré ešte neboli napárované došlé
  • hromadné pregenerovanie na viacerých zmluvách
    • od zadaného dátumu splátky (nie je povinný)
      • ak nie je zadaný - pregenerujú sa všetky od najstaršej "voľnej" očakávanej
    • pre konkrétnu zmluvu
    • pre vybraný produkt
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
02.03.2015

Výkaz pre NBS 2015 – Sektor poistenia alebo zaistenia

  • výkaz pre NBS podľa požiadaviek Opatrenia NBS č. 4/2014
    • pre Sektor poistenia alebo zaistenia
    • kladné finančné toky a záporné finančné toky, rozdelené na
      • životné poistenie
      • neživotné poistenie
      • zmluvy zaistenia
    • počet uzavretých zmlúv
    • objem ročného poistného
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
11.02.2015

Export evidencie predmetov poistenia do XLS

  • možnosť exportovať do XLS evidenciu predmetov poistenia (PRE)
    • samostatný modul s tlačidlom generovania (bez používateľského rozhrania)
    • export všetkých predmetov poistenia, rozdelený v súbore podľa druhov predmetov
    • doplnená informácia o čísla návrhov zmlúv, na ktorých predmet figuruje
    • export inej evidencie – dohodou
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
10.02.2015

Export evidencie klientov do CSV

  • možnosť exportovať do CSV evidenciu klientov (KL)
    • napr. klienti vyfiltrovaní dostupnými filtrovacími kritériami
    • doplnenie evidencie o čísla návrhov zmlúv klienta
    • export inej evidencie – dohodou
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
19.01.2015

Pripomienkovač sviatkov

  • modul na blahoželanie klientom
    • zobrazí narodeniny a meniny klientov počas aktuálneho týždňa (+ možnosť dočasne zmeniť obdobie)
    • kontaktovanie vybraných klientov priamo emailom
      • priama úprava textu emailu
      • predvolená emailová adresa z evidencie klientov, s možnosťou jej úpravy
    • zaslanie informácie o sviatku obchodníkovi (správcovi), namiesto priameho kontaktu klienta
      • použije sa správca z poslednej zmluvy daného klienta
      • možnosť zmeny emailu obchodníka, ak systém predvolil iného obchodníka pri danom klientovi
    • spracovanie klientov Fyzická osoba a Fyzická osoba - podnikateľ (potrebné je meno a dátum narodenia, resp. rodné číslo)
      • možnosť rozšírenia o Právnické osoby, ak budú zadané údaje aj o konateľoch / kontaktných osobách
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
01.12.2014

Zostava Prognóza - odmena obchodníka

  • obchodník bez práva vidieť províziu spoločnosti, vidí svoju odmenu
    • namiesto prognózy provízie spoločnosti sa zobrazuje prognóza odmeny obchodníka
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
14.11.2014

Špeciálne oprávnenia na záznamy v Podateľni

  • definovanie práv pre používateľov s priradeným správcom
    • práva na záznamy v Podateľni (registratúre)
      • t.j. napr. vidieť len svoje záznamy vložené do Podateľne"
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
24.10.2014

Import províznych listov - balík vylepšení 1

  • nastavenie koeficientov v poli provízia
  • prepočet ročného poistného na lehotné podľa obdobia
  • absolútna hodnota pri produkčnom poistnom pri storne zmluvy
  • výber prvej neprázdnej hodnoty z viacerých hodnôt
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
13.10.2014

Príznak online zmluvy

  • označenie zmluvy vytvorenej online kalkulačkou
  • filtrovanie v evidencii zmlúv
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
02.09.2014

Extra odmeny pre obchodníkov - opakovanie

  • nastavenie pravidelného opakovania prideľovania extra odmeny
  • dátumu konca opakovaného prideľovania
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
01.07.2014

Príznak flotilovej zmluvy

  • označenie flotilovej zmluvy
  • filtrovanie v evidencii zmlúv
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
16.06.2014

Extra odmeny pre obchodníkov

  • evidencia mimoriadnych odmien pre obchodníkov (správcov)
  • zobrazenie vo výplate obchodníka
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
27.05.2014

Manuálne párovanie - zvýrazňovanie rozdielov

  • zvýraznenie údajov v Manuálnom párovaní, kvôli ktorým nebolo úspešné Automatické párovanie 
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
21.04.2014

Evidencia obchodníkov v zmysle požiadaviek NBS

  • vyžadované nastavenia v evidencii obchodníkov podľa NBS
  • doplňujúce špeciálne oprávnenia na obchodníkov
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
14.03.2014

Párovanie - vylepšenia pre prácu s veľkým kmeňom

  • úpravy na zefektívnenie a zrýchlenie párovania „veľkých“ províznych listov
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
04.03.2014

Modul Kontakty

  • evidujte kontakty na osoby a firmy, ktoré ešte nie sú Vašimi klientmi,
  • možnosť jednoducho kontakt previesť na plnohodnotného klienta
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
04.03.2014

Sprehľadnenie evidencie klientov

  • pre zlepšenie práce so systémom sme upravili rozloženie polí v editačnom okne klienta. 
  • presun najčastejšie využívaných polí na začiatok záložiek,
  • zoskupenie polí, ktoré spolu súvisia,
  • urýchli prácu pri zadávani klientov a pri hľadaní najpoužívanejších info o klientovi.
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
04.03.2014

Klienti bez rodného čísla

  • možnosť zadať fyzické osoby bez rodného čísla,
  • stane sa, že ho neviete alebo má klient nesprávne RČ (nespĺňa deliteľnosť ani po roku 54),
  • len pre administrátorov, teda obchodníci ho neprestanú zadávať lebo nemusia.
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
03.02.2014

Úlohy - prílohy, komentáre, klient

  • zadávanie úloh ku konkrétnemu klientovi,
  • pridávanie príloh (obrázky, ponuka v DOC/PDF a pod.) k jednotlivým úlohám,
  • komentáre a poznámky k úlohám.
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
03.02.2014

PZP kalkulačka a poistenie online

  • PZP kalkulačka a poistenie online, modul priamo v systéme,
  • po uzatvorení kompletne zaeviduje zmluvu priamo na prihláseného obchodníka,
  • viac info na www.onlinekalkulackapzp.sk
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
01.02.2014

Podpora SEPA, čísla účtu v tvare IBAN

Podpora zadávania čísel účtov v tvare IBAN, v súvislosti s prechodom na SEPA.

Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
09.01.2014

Vyhľadávacie zobrazenie - prehľadnosť

  • zarovnanie údajov podľa typu,
  • zníženie výraznosti menej podstatných údajov.
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
08.01.2014

Integrovaný webmail

Nový modul, ktorý Vás automaticky prihlási k Vášmu firemnému e-mailovémú účtu.

Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
19.12.2013

Tlač bielej a zelenej karty

  • tlač údajov do predtlačeného tlačiva od poisťovne,
  • generovanie kompletného tlačiva (vrátane formuláru) do PDF,
    • napr. na archiváciu či zaslanie klientovi e-mailom.
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
10.12.2013

Quick-access panel

Panel na rýchly prístup. Urýchli Vám najčastejšie akcie - napr. upraviť/pozrieť údaje klienta priamo z vyhľadávacieho zobrazenia zmlúv, filtrovať všetky zmluvy zvoleného správcu a podobne.

Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
27.11.2013

Novinky v systéme

Nový modul, ktorý Vám umožní pozrieť si nové vylepšenia a hlasovať za návrhy ostatných, či navrhnúť vlastné rozšírenie systému.

Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
19.08.2013

Nastavenie odmien pre skupiny obchodníkov

  • nastavenie výšky odmeny pre skupinu správcov
    • jednoduchšie nastavenie odmeňovania pre skupinu správcov
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
06.08.2013

Zostava Nedoplatky a preplatky

  • vytvorenie prehľadu zmlúv s nedoplatkami alebo preplatkami
    • súhrnný prehľad po zmluvách (akoby záložka Info splátky zo zmluvy)
    • zobrazí sa zoznam zmlúv, kde sú rôzne sumy očakávaných a došlých splátok
    • nulová suma na strane došlých splátok predstavuje zmluvy, na ktoré neprišla žiadna splátka
  • export do xls / pdf
  • kritériá vytvorenia prehľadu nedoplatkov a preplatkov
    • podľa poisťovne, obchodníka
    • ku konkrétnemu dátumu
  • porovnanie zmien v nedoplatkoch so starším dátumom
    • ​označenie zmlúv so zmenami v nedoplatkoch / preplatkoch, vzhľadom na starší porovnávací dátum
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
17.07.2013

Filtrovanie zmlúv podľa dátumu vytvorenia záznamu

  • doplňujúce filtrovanie v evidencii zmlúv podľa:
    • Dátumu vytvorenia záznamu
    • Dátumu poslednej úpravy záznamu
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
24.06.2013

Stornofond - manuálne rozpúšťanie

  • možnosť manuálne rozpustiť SF vo zvolenej výške k zadanému dátumu
    • SF bude rozpustený pri prvej výplate po zadanom dátume
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
24.06.2013

Stornofond

  • na produkte je možné nastaviť percento odvodu do SF
    • v prípade ponechania (nastavenia) predvolenej 0 sa nebude zadržiavať nič
  • na obchodníkoch je možné nastaviť maximálne naplnenie SF (v EUR)
    • v prípade ponechania (nastavenia) 0 sa nebude zadržiavať nič
  • ak na výplate nastane storno na zmluvu, z ktorej sa vytvára SF, stornuje sa:
    • najskôr z kladných splátok na danej výplate,
    • zvyšok zo SF danej zmluvy,
    • zvyšok zo SF ostatných zmlúv,
    • zvyšok sa vyplatí ako záporná odmena
  • bez automatického / manuálneho rozpúšťania SF
  • zobrazovanie pohybu na SF na výplatnej listine obchodníka
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
13.06.2013

Filtrovanie obchodníkov v prehľade zmlúv s blížiacim sa výročím

  • zobrazenie zmlúv s blížiacim sa výročím podľa konkrétneho obchodníka na zmluve
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
12.06.2013

Rozšírený filter pri párovaní splátok - podľa čísla návrhu

  • rozšírený výber (filtrovanie) splátok na párovanie
    • ​len splátky vybranej zmluvy podľa zadaného Čísla návrhu / Čísla zmluvy
  • kombinácia viacerých kritérií
    • ​napr. len splátky vybranej zmluvy v rámci všetkých províznych listov
    • doplňujúce filtrovacie kritériá poskytuje modul Rozšírený filter províznych listov
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
11.06.2013

Filtrovanie zmlúv podľa skupiny produktov

  • doplňujúce filtrovanie v evidencii zmlúv podľa Skupiny produktov
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
03.06.2013

Export evidencie poistných udalostí do CSV

  • možnosť exportovať do CSV evidenciu poistných udalostí (PU)
    • napr. poistné udalosti vyfiltrované dostupnými filtrovacími kritériami
    • export inej evidencie – dohodou
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
14.05.2013

Povinná príloha analýza potrieb klienta na zmluve

  • na zmluve je povinná príloha typu Analýza potrieb klienta (APK)
    • splátky (odmeny) zo zmlúv bez povinnej prílohy nebudú obchodníkovi vyplatené (výplata bude zadržiavaná)
       
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
14.05.2013

Typ a stav prílohy na zmluve

  • určenie typu / stavu prílohy na zmluve
    • nespracovaná príloha (každá nová príloha pridaná obchodníkom)
    • analýza potrieb klienta (špeciálny typ prílohy)
    • iná príloha
  • možnosť vyfiltrovať zmluvy podľa typu / stavu prílohy na zmluve
    • akákoľvek príloha
    • neobsahuje žiadnu prílohu
    • obsahuje analýzu potrieb klienta
    • chýba analýza potrieb klienta
    • obsahuje nespracovanú (novú) prílohu
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
02.05.2013

Export evidencie splátok do CSV

  • možnosť exportovať do CSV evidenciu splátok
    • napr. splátky vyfiltrované dostupnými filtrovacími kritériami
    • export inej evidencie – dohodou
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
29.04.2013

Platné doklady správcu (obchodníka)

  • na správcovi (obchodníkovi) je možné označiť, či má všetky platné doklady
    • ak obchodník nemá platné doklady – splátky (odmeny) mu nebudú vyplatené, t.j. výplata mu bude zadržiavaná
       
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
15.04.2013

Zoradenie príloh na zmluve podľa dátumu

  • zoraďovanie príloh na zmluve podľa dátumu
    • najnovšie prílohy sú na začiatku
       
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
04.04.2013

Evidencia úloh, plánovanie a pripomienky

  • evidencia úloh a pripomienok
    • popis úlohy
    • termín splnenia – dátum a čas
    • upozornenie pred blížiacim sa termínom splnenia
    • stav úlohy – otvorené (nevyriešené) / dokončené / zmazané
  • aktívne odkazy v popise úlohy
    • otvorenie existujúcej zmluvy, podľa zadaného čísla návrhu
    • vytvorenie novej mailovej správy na uvedenú mailovú adresu
    • priame volanie telefónneho čísla
    • aktívny odkaz na webovú stránku
  • rozdelenie (kategorizácia) úloh podľa termínu splnenia
    • po termíne / dnes / neskôr / bez dátumu
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
27.03.2013

Podateľňa (registratúra)

  • evidencia (register) viacerých typov záznamov (položiek)
    • nová zmluva / zmena zmluvy / zrušenie zmluvy
    • intervencia
    • poistná udalosť
    • doplnenie dokladov
  • jednotlivé typy záznamov obsahujú potrebné informácie
    • obchodník / partner / produkt
    • číslo návrhu / zmluvy / intervencie / poistnej udalosti
    • výšku poistného / frekvencia platenia
    • klient / rodné číslo / IČO / telefón / e-mail
    • poznámka
  • prehľad nových položiek určených na odoslanie na centrálu
    • výber odosielaných položiek
    • vygenerovanie súpisky - zoznamu odoslaných položiek (PDF)
  • prehľad doručených položiek určených na prijatie na centrále
    • výber prijatých (potvrdených) položiek
    • vygenerovanie súpisky - zoznamu prijatých položiek (PDF)
    • filtrovanie podľa odosielateľa / dátumu
  • prehľad položiek na odoslanie partnerom
    • výber odosielaných položiek
    • vygenerovanie súpisky - zoznamu odoslaných položiek (PDF)
    • filtrovanie podľa partnera
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
08.03.2013

Prehľad uhradenosti splátok priamo na zmluve

  • okamžitá informácia o sume splátky a provízii
  • vizuálne rozdelenie splátok podľa vzájomného spárovania
    • spárované splátky sú na rovnakej úrovni
  • farebné rozlíšenie (ne)uhradenosti očakávaných a došlých splátok
    • porovnanie v rámci skupiny spárovaných splátok
    • (ne)uhradenosť podľa sumy splátky
    • (ne)uhradenosť podľa sumy provízie
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
01.03.2013

Filter zmlúv pri aktualizácii poistného pri párovaní

  • voľba maximálneho rozdielu (odchýlky) lehotného poistného
    • absolútna odchýlka (v EUR)
    • rozdiel v percentách (v %)
  • obmedzenie typu splátok na výpočet nového lehotného poistného
    • typ splátok, ktoré sa majú použiť pri vytváraní ponuky nového poistného
      • všetky splátky
      • len automaticky spárované splátky
      • len manuálne spárované splátky
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
22.02.2013

Rozšírený filter pri párovaní províznych listov

  • rozšírený výber (filtrovanie) splátok na párovanie
    • všetky splátky poisťovne (partnera)
    • všetky splátky za konkrétny mesiac
    • všetky splátky za zvolený rok
  • viackrokové obmedzovanie dostupných filtrovacích kritérií
    • napr. výberom partnera sa obmedzí počet dostupných províznych listov v zozname
  • kombinácia viacerých kritérií
    • napr. všetky provízne listy poisťovní za zvolený mesiac
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
28.01.2013

Okamžitá kontrola správnosti vypĺňaných polí formulárov

  • kontrola správnosti vypĺňaných polí, napr.
    • jedinečnosť čísla návrhu zmluvy, RČ
    • nesprávny formát dátumu, PSČ, RČ
    • nevyplnené povinné polia
    • nesplnenie obmedzení poľa (prekročenie povoleného rozsahu hodnôt a pod.)
  • okamžitá spätná väzba s potrebnou informáciou
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
17.12.2012

Špeciálne oprávnenia na predmety poistenia

  • definovanie práv pre používateľov s priradeným správcom
    • práva na predmety poistenia na zmluvách, na ktorých vystupuje ako správca alebo získateľ
      • t.j. napr. vidieť len „svoje predmety poistenia“
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
17.12.2012

Špeciálne oprávnenia na produkciu skupiny obchodníkov

  • definovanie práv pre používateľov s priradeným správcom
    • práva na produkciu skupiny podriadených obchodníkov
      • t.j. napr. vidieť „produkciu svojej podriadenej skupiny obchodníkov“
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
12.11.2012

Párovanie došlej splátky na viac očakávaných splátok

  • možnosť napárovať (priradiť) jednu došlú splátku na viac očakávaných splátok
  • pri automatickom párovaní sa očakávané splátky upravia podľa napárovaných došlých

 

Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
08.11.2012

Pridanie čísla účtu ku partnerovi

  • možnosť pridania poľa pre číslo účtu do vybranej evidencie
    • k partnerovi (poisťovni) – napr. na účely platenia poistného
  • automatické rozpoznanie banky
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
08.11.2012

Pridanie čísla účtu ku klientovi

  • možnosť pridania poľa pre číslo účtu do vybranej evidencie
    • ku klientovi – rozšírenie informácií o klientovi
  • automatické rozpoznanie banky
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
08.11.2012

Pridanie čísla účtu ku produktu

  • možnosť pridania poľa pre číslo účtu do vybranej evidencie
    • na produkt – napr. na účely platenia poistného
  • automatické rozpoznanie banky
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
29.10.2012

Prevodný príkaz na úhradu poistného

  • hromadné vygenerovanie prevodných príkazov pre klienta
    • každý príkaz samostatne
    • všetky príkazy hromadne v jednom
  • spracovanie prevodných príkazov pre
    • všetky zmluvy klienta
    • konkrétnu zmluvu
  • predvyplnený prevodný príkaz na úhradu
    • potreba definovania čísla účtu príjemcu a platiteľa
    • suma na úhradu vo výške nezaplatenej očakávanej splátky
    • voľba obdobia kontroly neuhradených splátok
    • variabilný symbol (číslo návrhu zmluvy, číslo zmluvy, žiadny)
  • výstup v PDF formáte
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
26.10.2012

Posúvanie hlavného menu vo vyhľadávaní

  • zjednodušenie a zrýchlenie práce v rozsiahlejších evidenciách
    • posúvanie hlavného menu v závislosti od pozície v evidencii
    • okamžitá dostupnosť hlavného menu
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
23.10.2012

Vytvorenie nového provízneho listu pri importe PL

  • jednoduchšie vytvorenie nového PL priamo v module na import PL
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
02.10.2012

Evidencia produktov životného poistenia

  • vytvorenie formuláru produktu životného poistenia
    • vytvorenie polí pripoistení (vizuálna podoba s papierovým formulárom)
  • definovanie províznych podmienok spoločnosti a obchodníkov
    • výpočet sumy splátky za pripoistenie
    • percento provízie za pripoistenie
      • zročnené, bežné alebo jednorazové vyplácanie provízie
    • možnosť vyplácania pripoistení fixnou sumou provízie
    • vyplácanie rôznych províznych podmienok v jednotlivých rokoch, samostatne za každé pripoistenie
  • generovanie očakávaných splátok na jednotlivé pripoistenia
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
05.09.2012

Výpis aktívnych (živých) pripoistení

  • výpis aktívnych (živých) pripoistení zmlúv klienta (rozšírenie zostavy Karta klienta)
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
05.09.2012

Aktualizácia dátumov storna zmlúv a pripoistení

  • aktualizácia dátumov storna zmlúv a pripoistení z importovaného CSV súboru
    • na základe importovaného zoznamu vystornovaných zmlúv
    • CSV súbor je v tvare (1. riadok - hlavička stĺpcov sa neimportuje):
      • Číslo návrhu; Číslo zmluvy; Číslo podzmluvy; Dátum storna; POZNÁMKA (neimportuje sa)

 

Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
03.09.2012

Odstraňovanie nespárovaných očakávaných splátok

  • možnosť odstrániť nespárované očakávané splátky
    • ak je dátum splátky po dátume konca zmluvy
    • ak je dátum splátky po dátume storna zmluvy
    • ak je dátum splátky pred dátumom začiatku zmluvy
    • všetky nespárované očakávané splátky na zmluvách, kde je zadaný dátum konca
    • všetky nespárované očakávané splátky na zmluvách, kde je zadaný dátum storna
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
29.08.2012

Zálohovanie databázy

  • možnosť vytvorenia si zálohy celej databázy systému vo formáte SQL
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
14.08.2012

Vystavenie faktúr k výplatám obchodníkov

  • generovanie faktúr k výplatám obchodníkov
    • generovanie faktúr
      • hromadne všetkým obchodníkom
      • konkrétnemu obchodníkovi
    • číslo faktúry podľa dátumu vystavenia alebo vlastné číslo
  • evidencia výplat obchodníkov
    • možnosť stiahnuť si / odoslať vygenerované faktúry obchodníka
    • nastavenie dátumu uhradenia faktúry
  • evidencia účtov obchodníkov
    • individuálna evidencia účtov a zostatkov každého obchodníka
      • preddavky
      • zálohy
      • zadržaná výplata
      • pohľadávky a pod.
    • započítanie preddavku na výplate a faktúre
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
02.07.2012

Automatická zmena stavu na zmluve

  • ak nastane Dátum konca zmluvy
    • nastaví sa stav Ukončená (ak takýto stav neexistuje, bude vytvorený)
  • ak nastane Dátum storna zmluvy
    • nastaví sa stav Storno
  • dodatočné nastavenie stavov na už existujúcich zmluvách
    • nastavia sa, ak na nich už nastal Dátum konca alebo Dátum storna
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
29.06.2012

Automatické zasielanie zoznamu výročných zmlúv

  • obchodníci môžu osloviť klientov s ponukou prepracovania zmluvy
    • možnosť podania výpovede do zákonom stanovenej lehoty pred výročím zmluvy
    • zoznam zmlúv s výročím o predvolený počet týždňov
      • predvolených je 8 týždňov kvôli možnosti vypovedať PZP zmluvy
    • možnosť včasného prehodnotenia / vypovedania zmluvy
    • zmluvy pre konkrétneho obchodníka, na ktorých je ako Správca / Získateľ
  • zasielanie zoznamu výročných zmlúv v dostatočnom predstihu
    • automatické odosielanie zoznamu zmlúv obchodníka na jeho e-mail
    • voliteľná perióda odosielania (napr. 1x týždenne)
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
16.04.2012

Správa interných dokumentov a metodík

  • prehľadná stromová štruktúra / evidencia interných dokumentov
    • vhodné na správu interných smerníc, usmernení,…
    • rozdelenie dokumentov podľa
      • kategórie a názvu
      • doby platnosti
      • popisu
  • filtrovanie a vyhľadávanie v dokumentoch, podobne ako v evidenciách
    • podľa kategórie, názvu, dátumu platnosti dokumentov, popisu,…
  • zasielanie mailov cieľovým používateľom, pre ktorých je dokument určený
    • posiela sa mail s odkazom priamo na dokument v systéme
    • prehľad používateľov, ktorým bol dokument odoslaný
    • prehľad používateľov, ktorí si dokument otvorili
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
16.04.2012

Správa materiálov a dokumentov z poisťovní

  • prehľadná stromová štruktúra / evidencia materiálov z poisťovní
    • vhodné na správu materiálov z poisťovní, tlačív, sadzobníkov,…
    • rozdelenie podľa
      • poisťovne a roku platnosti
      • kategórie – napr. konkrétny produkt
      • podkategórie – napr. sadzobníky, kalkulačky, metodické usmernenia,…
  • filtrovanie a vyhľadávanie v dokumentoch podobne ako v evidenciách
    • poisťovňa, rok, kategória, podkategória, dátumu platnosti dokumentov, popis,…
  • zasielanie mailov cieľovým používateľom, pre ktorých je dokument určený
    • posiela sa mail s odkazom priamo na dokument v systéme
    • prehľad používateľov, ktorým bol dokument odoslaný
    • prehľad používateľov, ktorí si dokument otvorili
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
19.03.2012

Prehľad zmlúv s blížiacim sa výročím (3 mesiace pred)

  • jednoduché a prehľadné sledovanie zmlúv, ktorým sa blíži výročie
    • napr. pri PZP je potrebné vypovedať zmluvu skôr ako 6 týždňov pred jej výročím
    • potreba konzultácie s klientom v dostatočnom predstihu pred výročím
      • prerobenie zmluvy
      • vypovedanie zmluvy
  • voľba sledovaného „predvýročného“ obdobia (napr. na najbližších 7 dní)
    • zmluvy, ktoré budú mať v rámci nasledujúcich 7 dní o 3 mesiace výročie
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
20.02.2012

Kontrola väzieb pri odstraňovaní záznamov

  • kontrola väzieb na iné záznamy pred odstránením
    • napr. ak sú na odstraňovanú zmluvu naviazané splátky, nie je možné zmluvu odstrániť dovtedy, kým nebudú odstránené splátky
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
02.11.2011

Zobrazenie kariet klienta podľa správcu

  • doplnené kritérium generovania karty klienta podľa správcu
    • hromadné vygenerovanie kariet klienta všetkých klientov zvoleného správcu
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
30.09.2011

Inteligentnejšie párovanie splátok províznych listov

  • prepracovanejšie rozhranie párovania splátok
    • prehľadné rozdelenie párovaných splátok do viacerých krokov
      • najprv párovanie na zmluvy
      • automatické párovanie na očakávané splátky
      • manuálne párovanie na konkrétne očakávané splátky
      • aktualizácia poistného na zmluve – systém vypočíta nové poistné podľa prijatých splátok, s možnosťou manuálnej úpravy poistného
      • doplnenie chýbajúceho čísla zmluvy na zmluvu – systém navrhne zmeny, s možnosťou manuálnej úpravy
  • okamžitá dostupnosť detailov splátok a zmlúv pri párovaní
    • detailný prehľad predošlých splátok na zmluve
    • výber z viacerých potenciálne vyhovujúcich splátok pri manuálnom párovaní
  • nastavenie maximálnej povolenej odchýlky na spárovanie
    • odchýlka sumy splátky, sumy provízie, percent provízie
      • absolútna suma odchýlky
      • percentuálna odchýlka
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
30.09.2011

Párovanie na zmluvy podľa aktuálneho stavu

  • voľba párovania len podľa aktuálneho stavu zmluvy
    • napr. ak zmluva v evidencii k dátumu splátky ešte neexistovala, ale v súčasnosti je aktívna, bude sa brať do úvahy jej aktuálny stav (aktívna) a nie historický stav (neexistujúca)
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
23.09.2011

Zmena dohodnutého spôsobu výpočtu odmeny obchodníkov

  • zmena spôsobu odmeňovania správcov v priebehu života zmluvy
    • so správcom sa dohodne nový spôsob vyplácania odmien (upravia sa podmienky odmeňovania)
    • zmena zvoleného spôsobu výpočtu odmeny správcov na živých zmluvách a splátkach
    • zmena vyplácania Zo sumy splátky na vyplácanie Z provízie spoločnosti, resp. opačne
    • voľba spôsobu výpočtu odmeny na splátke je nezávislá od zvoleného spôsobu výpočtu odmeny na zmluve
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
12.09.2011

Záznam požiadaviek a potrieb klienta vyžadovaný NBS

  • vytvorenie záznamu analýzy požiadaviek a potrieb klienta
    • zvyšuje sa efektivita práce
      • predvyplnené údaje klienta a správcu
      • znižuje sa časová náročnosť vypĺňania tlačiva
      • znižuje sa pravdepodobnosť chybných údajov
    • prehľad existujúcich analýz požiadaviek a potrieb klienta
    • priraďovanie záznamov priamo ku konkrétnemu klientovi
    • požiadavka na posudzovanie klientov vyplývajúca z § 35 zákona č. 186/2009 Z. z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve
  • tlač záznamu analýzy požiadaviek a potrieb klienta
    • jednoduché vytvorenie tlačového dokumentu Analýzy požiadaviek a potrieb klienta
    • okamžitá tlač záznamu (napr. na stretnutí s klientom)
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
31.08.2011

Definovanie modelov pro-rata

  • nastavenie modelu na výpočet sumy alikvotnej splátky na zmluve
    • počet dní v roku – 360, 365 alebo 365/366
    • spôsob zaokrúhľovania – matematicky, všetko nahor alebo všetko nadol
    • určenie štandardného modelu pre Partnera (poisťovňu), resp. špeciálny model pre konkrétny Produkt
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
31.08.2011

Alikvotná očakávaná splátka za nové vozidlo vo flotile

  • automatické vygenerovanie alikvotnej očakávanej splátky
    • pri zmene lehotného poistného (napr. kvôli novému pripoisteniu, vozidlu vo flotile) systém automaticky ponúkne vygenerovanie alikvotnej splátky
    • suma sa vypočíta podľa predchádzajúcich splátok a dátumu, ku ktorému sa mení poistné
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
06.07.2011

Hierarchická evidencia dokumentov spoločnosti

  • štruktúrovaná hierarchia adresárov a dokumentov
    • vedenie, organizácia a evidencia súborov spoločnosti rôzneho typu
    • smernice, opatrenia, vyhlášky, zákony, tlačivá z poisťovní, prezentačné materiály,...
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
04.07.2011

Rozšírenie možností vyhľadávacieho zobrazenia zmlúv

  • doplnené nové filtrovacie kritériá zmlúv - Dátum výročia zmluvy
    • možnosť filtrovania, zoraďovania a vyhľadávania zmlúv podľa Dátumu výročia na zmluve
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
04.07.2011

Export evidencie zmlúv do CSV

  • možnosť doplniť export do CSV do prakticky ľubovoľnej tabuľkovej evidencie
    • napr. export zobrazených zmlúv evidencie (zmluvy vyfiltrované dostupnými filtrovacími kritériami) do CSV súboru
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
28.06.2011

Komplexnejšie nastavenie typov importov províznych listov

  • definovanie čísla podzmluvy ako časti čísla zmluvy – ak sú uvedené v jednom stĺpci v súbore (ako to uvádzajú niektoré poisťovne)
    • plnohodnotná možnosť importu čísla podzmluvy, ktoré je súčasťou čísla zmluvy v importovanom províznom liste
    • ak číslo zmluvy v sebe neobsahuje číslo podzmluvy, zostane číslo podzmluvy nevyplnené
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
31.05.2011

Doplňujúce nastavenia v zostave Výplaty

  • hromadné vygenerovanie výplat pre všetkých správcov
    • efektívnejšie generovanie výplat pre jednotlivých správcov pomocou generovania hromadného výpisu výplat všetkých správcov
    • zoskupenie a rozdelenie výplat po jednotlivých správcoch
  • nastavenie nezobrazenia provízie spoločnosti na výplate
    • voľba, aby sa na výplate určenej pre správcu (obchodníka), nezobrazovali percentá a suma provízie spoločnosti
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
29.04.2011

Užitočné rozšírenia vyhľadávacieho zobrazenia zmlúv

  • doplnené nové filtrovacie kritériá zmlúv – Dátum začiatku, konca a storna zmluvy
    • možnosť filtrovania, zoraďovania a vyhľadávania zmlúv podľa Dátumu začiatku účinnosti, Dátumu konca účinnosti a Dátumu storna na zmluve
  • univerzálne filtrovanie v rámci všetkých druhov predmetov poistenia
    • vyhľadávanie prebieha v rámci všetkých druhov predmetov poistenia evidovaných na zmluvách, bez ohľadu na druh predmetu poistenia
  • zvýraznenie / označenie aktívneho riadku pri vyhľadávaní
    • urýchli vyhľadávanie a sprehľadní prácu so záznamami najmä v evidenciách s väčším počtom zobrazovaných stĺpcov – napr. v evidencii zmluvy, splátky, správcovia, klienti a pod.
  • upozornenie pri zatváraní neuloženého upraveného záznamu
    • môže zabrániť neželanej strate zmien na zázname, ktoré ešte neboli uložené
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
29.04.2011

Farebné odlíšenie riadkov evidencie zmlúv

  • možnosť nastaviť farebné odlíšenie riadkov vo vyhľadávacom zobrazení
    • napr. v evidencii zmlúv – rôzne farby riadkov zmlúv podľa ich dátumu
      • červeným písmom – nastal dátum storna (stornované zmluvy)
      • oranžovým písmom – nastal dátum konca (ukončené zmluvy)
      • štandardne sa dodáva farebné odlíšenie riadkov do evidencie zmlúv podľa uvedeného príkladu, resp. iné – podľa požiadaviek (dohodou)
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
02.03.2011

Väčšia kontrola pri vypĺňaní osobných údajov o klientovi

  • kontrola správnosti zadaného rodného čísla klienta
    • kontrola správneho formátu rodného čísla
    • kontrola deliteľnosti rodného čísla
    • vypnutie kontroly správnosti rodného čísla – napr. pri cudzích štátnych príslušníkoch
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
02.03.2011

Rozdielové odmeny nadriadeného správcu

  • voľba nadriadeného správcu
    • správcovi na zmluve je možné priradiť nadriadeného správcu
  • rozdielové odmeny pre nadriadeného správcu
    • nadriadený správca môže mať prideľované rozdielové odmeny podriadeného správcu na zmluve (nejedná sa o MLM štruktúru)
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
28.01.2011

Prehľadnejšie nastavenie typov importov províznych listov

  • zjednodušenie nastavenia zlučovania splátok pri importe
    • jednoduchá priama voľba polí (údajov na splátke), podľa ktorých sa majú vybrané polia splátok pri importe províznych listov zlučovať
  • import kombinácie viacerých údajov alebo časti jedného údaju zo splátky
    • kombinácia (spojenie) viacerých údajov zo splátky do jedného importovaného údaju
      • spojenie mena a priezviska klienta do poznámky
    • import vybranej časti údaju zo splátky
      • rozdelenie jedného údaju čísla zmluvy na číslo zmluvy a číslo podzmluvy
    • kombinácia údaju zo splátky s ľubovoľným reťazcom
      • doplnenie dátumu splátky na plnohodnotný formát dátumu – ak dátum na províznom liste predstavuje len rok a mesiac, bez konkrétneho dňa
  • voľba predvoleného dátumu splátky pri importe
    • ak nie je na splátke v importovanom províznom liste zadaný dátum splátky, doplní sa predvolený dátum

Celkové vylepšenie funkčnosti programu

  • zlepšená podpora v iných prehliadačoch
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
13.12.2010

Zvýhodnenie / znevýhodnenie lehotného poistného

  • zvýhodnenie lehotného poistného pri nižšej frekvencii platenia
    • pri zvolení nižšej frekvencii platenia (napr. pri ročnej frekvencii) bude vypočítané lehotné poistné vzhľadom k pôvodnému ročnému poistnému nižšie (výhodnejšie)
  • znevýhodnenie lehotného poistného pri vyššej frekvencii platenia
    • pri zvolení vyššej frekvencii platenia (napr. pri mesačnej frekvencii) bude vypočítané lehotné poistné vzhľadom k pôvodnému ročnému poistnému vyššie (nevýhodnejšie)
  • vlastné nastavenia zvýhodnenia, resp. znevýhodnenia
    • možnosť definovať hodnoty (koeficienty), podľa ktorých má byť na zmluve vypočítané lehotné poistné – na základe ročného poistného a zvolenej frekvencie platenia na zmluve

Evidencia podrobnejších detailov o správcoch

  • výber z viacerých typov správcov s príslušnými evidovanými detailmi
    • fyzická osoba
    • fyzická osoba – podnikateľ
    • právnická osoba
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
13.12.2010

Prílohy na správcoch (obchodníkoch)

  • možnosť pridania prílohy ku správcovi (obchodníkovi)
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
13.12.2010

Prílohy k poistnej udalosti

  • možnosť pridania prílohy k poistnej udalosti
    • ​​napr. krycí list, fotografie a pod.
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
10.12.2010

Evidencia poistných udalostí

  • evidencia poistných udalostí
  • tlač poistných udalostí priamo z evidencie Poistných udalostí
  • zostava na výpis konkrétnej poistnej udalosti
  • možnosť historicky sledovať, ako sa vyvíjala a riešila poistná udalosť
  • definovanie vlastných stavov poistných udalostí
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
29.11.2010

Jednoduchšie nastavenie práv skupiny používateľov

  • prehľadnejšie nastavanie práv na moduly
    • zoskupenie práv na moduly (zapnutie / vypnutie modulu) podľa skupín modulov v systéme
  • podrobnejšie nastavenia práv skupiny
    • špecifikovanie práv pre viaceré tabuľky v databáze
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
29.11.2010

Špeciálne oprávnenia používateľov

  • definovanie práv pre používateľov s priradeným správcom
    • oprávnenia vidieť / upraviť / zmazať záznamy v evidenciách v závislosti od správcu / získateľa na zázname
  • samostatné nastavenie špeciálnych práv
    • práva na zmluvy, na ktorých vystupuje ako správca alebo získateľ
      • t.j. napr. vidieť len „svoje zmluvy“
    • práva na splátky, na ktorých vystupuje ako správca alebo získateľ
      • t.j. napr. vidieť len „svoje splátky“
    • práva na klientov zmlúv, na ktorých vystupuje ako správca alebo získateľ
      • t.j. napr. vidieť len „svojich klientov“
    • práva na podriadených správcov v štruktúre
      • t.j. napr. vidieť „svojich podriadených správcov“
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
10.11.2010

Rozšírené možnosti evidovania údajov na zmluve

  • definovanie prvoročnej a následnej fixnej (konštantnej) sumy provízie
    • ak je s partnerom (poisťovňou) dohodnuté vyplácanie fixnej (nemennej) provízie spoločnosti, t.j. bez ohľadu na výšku splátky klienta
  • automatické vyplnenie dátumu podpísania
    • dátum podpísania zmluvy sa nastaví o deň skôr ako dátum začiatku účinnosti na zmluve
  • úprava poistníka priamo z formuláru zmluvy
    • po výbere konkrétneho poistníka sa tlačidlo na vytvorenie poistníka zmení na tlačidlo úpravy – je možné hneď priamo na zmluve upravovať detaily vybraného poistníka
  • zadanie dátumu nasledujúcej splátky do minulosti
    • dátum nasledujúcej očakávanej splátky nemusí byť nastavený do budúcnosti
  • spätné dogenerovanie očakávaných splátok
    • systém upozorní na prípadné spätné dogenerovanie očakávaných splátok z minulosti (pri zadaní dátumu nasledujúcej splátky do minulosti)
  • úprava predmetu poistenia priamo z formuláru zmluvy
    • po výbere konkrétneho predmetu poistenia sa tlačidlo na vytvorenie predmetu poistenia zmení na tlačidlo úpravy – je možné hneď priamo na zmluve upravovať detaily vybraného predmetu poistenia

Doplnené možnosti vyhľadávania v evidencii zmlúv

  • zlepšené zoraďovanie záznamov zmlúv – napr. podľa Produktu
  • doplnené nové filtrovacie kritériá zmlúv – Partner
    • možnosť filtrovania, zoraďovania a vyhľadávania zmlúv podľa Partnera na zmluve
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
15.10.2010

Zostava Nové výplaty

  • možnosť ignorovania dátumu splátky pri vytváraní nových výplat
    • pri vytváraní novej výplaty sa spracujú všetky nevyplatené splátky, bez ohľadu na dátum splátky uvedený na splátke

Zostava Karta klienta

  • zobrazenie informácie o ročnom poistnom
    • zobrazenie ročného poistného a celkového súčtu ročného poistného za všetky zmluvy na zmluvách vybraného klienta
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
04.10.2010

Zostava Prognóza

  • vytvorenie zoznamu (prehľadu) všetkých očakávaných splátok do budúcnosti v zadanom období, za predpokladu, že
    • všetky zmluvy budú riadne platené
    • nedôjde k žiadnej zmene ročného alebo lehotného poistného
    • nedôjde k predčasnému ukončeniu (stornu) zmlúv
  • zlepšenie starostlivosti o klienta - pripomenutie blížiacej sa splatnosti poistného
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
24.09.2010

Predvolený získateľ Spoločnosť

  • Spoločnosť ako predvolený povinný získateľ
    • medzi získateľmi na zmluve a splátke je ako samostatný získateľ predvolená (povinná) Spoločnosť
    • dorovnáva rozdiel percent provízie spoločnosti a sumy rozdeľovanej ostatným správcom (obchodníkom) na odmenách (kvázi „zostatková odmena spoločnosti“)
  • možnosť priameho zadania sumy provízie na splátke
    • napr. pri vytváraní očakávanej splátky môže byť priamo zadaná suma očakávanej provízie
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
06.09.2010

Prehľadnejší sumár splátok na zmluve

  • farebne odlíšené riadky splátok v prehľade splátok na zmluve
    • červené – očakávané splátky
    • zelené – došlé splátky

Graficky príjemnejšie ikony

  • nové ikony definovania druhu predmetu poistenia a pripoistenia
    • vytvorenie, úprava a odstránenie záznamu

Celkové vylepšenie funkčnosti programu

  • doplnené nové pomocné nápovedy – označené symbolom „?“
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
16.06.2010

Zostava Prírastky a úbytky

  • prírastky a úbytky v zadanom období
    • podľa dátumu začiatku / konca / storna zmluvy
    • podľa typu zmeny (prírastky / úbytky / prírastky a úbytky)
    • podrobnosť zobrazovaného výpisu
      • nové, skončené a obnovené zmluvy
      • súhrnné zmeny (začiatok obdobia / koniec obdobia)
      • detailné zmeny na zmluvách počas celého obdobia (všetky zmeny)
  • prírastky a úbytky po pripoisteniach (ak sú na zmluve zadané)
  • voľba nezobrazovať odstránené zmluvy
    • skryť (nezobrazovať) odstránené zmluvy predstavujúce prírastky a úbytky produkcie
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.
12.02.2010

Prílohy na zmluve

  • možnosť pridania prílohy na zmluvu
    • napr. skeny zmlúv, potrebné doklady, intervencie, dodatky
Prihláste sa do Vášho informačného systému ICM2. Sprístupnia sa Vám ukážky vylepšení, návody, ceny a hlasovanie za vylepšenia.